Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący

Z nudów zaczęłam sobie nagrywać na magnetofon wiersze? Bo niektórzy mylą. I już nie patrząc na mnie, wstał, wyszedł z warsztatu. Dziwne to, ale wyborca nigdy nie czuje się odpowiedzialny za zawód, jaki sprawia rząd przez niego wybrany. Uprawiam zawód, który jest permanentnym niespełnieniem. Z daleka widzieliśmy ojca, jak niesie ten chleb. Czuję się za niego odpowiedzialny, bo jako przewodniczący SLD zgłosiłem go na swego zastępcę, a potem negocjowałem z Olejniczakiem, by został sekretarzem generalnym. Przestając być prezesem partii czy przewodniczącym partii, stał się niepartyjny. Mnie osobiście podobał się projekt zgłaszany wiele lat temu przez Andrzeja Wielowieyskiego, w którym legalna byłaby aborcja ze względów społecznych, ale pod bardzo ścisłymi warunkami. Każde Twoje działanie powoduje skutki, każda sekunda Twojego życia powoduje nieskończoną ilość skutków w interakcjach z innymi lud
mi, którzy swoim zachowaniem również powodują nieograniczoną liczbę skutków. Tydzień temu właśnie rozmawiałem z Olejniczakiem i przyjął ode mnie wakacyjne zaproszenie na Mazury. Czy począwszy od swoich dni rozkazywałeś porankowi? Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami. Idąc do salonu komputerowego, znajdziemy się w miejscu stworzonym do zakupu komputera. Bez żadnej polskiej megalomanii, której nigdy nie ulegam, jestem przekonany, że to właśnie polski proces Okrągłego Stołu rozpoczął nieodwracalny upadek imperium radzieckiego. To my mamy nieść posłannictwo socjalizmu, którego przewodnikiem jest nasz wielki prorok Muhammad. Oni dogadali się jeszcze przed Okrągłym Stołem. Proszę o filiżankę pani wyśmienitej gorącej wody z tymi brązowymi otrębami. Czas jest miejscem spóźnień. W końcu każdy człowiek zawsze upodabnia się do swojego wroga. Salonowa lewica z poselskimi dietami wyszła do ludu z jabłkiem? A tak pr

Leave a Reply

